Hoş Geldin

Sevgili okur, buraya geldiğin andan itibaren benimsin; arkana yaslan, al eline bir fincan kahve ve izlemeye başla. Haydi kolay gelsin ...

10 Eylül 2011 Cumartesi

Gelecek sevgiliye bir ihtar mektubu maiyetinde olsun...

Kelimeler cılız kalıyor

içimin zayıflığını anlatmaya

ve yine de yorgunum kalabalıkları

hatta ve hatta geriye savrulmuşlukları anlatmaya

şikayetçiyim gözlerimin dalgınlıklarından

zihnime dağılmışlardan
zihnimi işgal altına almış olmalarından
zihnimi altlarına almış olmalarından...

sen koru yine beni

fikirlerimi sev ki onlara inanayım

bilirsin işlemez kurşun fikirlere

fikirlerimi gerçekleştir varsıllaştır

ki hiç ölmeyeyim

sen koru beni...

En çok yağmur yağarken öp beni mesela

en çok yağarken yağmur fransız olalım biz...
hay allah sevgilim yine fransız dedim
hep diyeceğim sevgilim
özür dilerim
günü gelince seni terk edeceğim
o zaman yapacağım gibi tıpkı
dilerim...
dilerim suçlama beni
sev beni...

uzun uzun anlat bana

sigaramın yanan ucu ıslansın

en sonsuz yerine dek

anlatırken bana ahvalini...


her yanan sigarada sen
söndür beni
ez kalbimi
namert kül tablalarında
sevmemiş gibi sevdiğinde sen beni
çoğalıyorum ben sevgili...

başka olalım biz sevgili
tutsak olmayalım birbirimize
yapış yapış asla
saklan benden
çocukluğumun en güzel yerinde
bilmece kal sen bana hep sevgili...

biliyorum
hiçbir kez şair olmaya yeltenmemiş
bir yüreksiz kadar gaddar olmayız,
hiçbir kez aşık olmamış gibi davranamayız
biliyorum inan
ruhunu en çıplak haliyle sun bana,
ben seni yine severim,
nasılsa seveceğim
ben seni en eski zamanlarca seveceğim
çünkü.
ve inan
inan bundan büyük iltifat edemezdim sana sevgilim
sevgilim sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder